Sytuacja ta bardzo utrudnia mi codzienne funkcjonowanie, ponieważ jestem osobą pracującą i potrzebuję samochodu do dojazdu do pracy oraz załatwiania codziennych spraw. Dodatkowo, mam również planowane wyjazdy służbowe, na które muszę mieć dostęp do samochodu. Brak odpowiedzi ze strony Avivy sprawia, że jestem zaniepokojony i nie wiem, co mam zrobić w tej sytuacji.
Dlatego też zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i może podzielić się swoimi doświadczeniami? Czy jest jakiś sposób na szybszy kontakt z firmą Aviva? Bardzo zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu tej sprawy, aby móc wrócić do normalnego funkcjonowania. Będę wdzięczny za każdą radę i wskazówkę.
Dziękuję z góry za poświęcony czas i mam nadzieję, że uda mi się znaleźć rozwiązanie wraz z Waszą pomocą. Pozdrawiam serdecznie!